Nachladnutie, versus bylinky

1) Tabletka     Ak je reč o tabletkách, nemáme na mysli tabletky z lekárne, ako ich poznáme z reklamy. Vyskúšajte niečo prírodného, ​​napríklad „sladké drievko“ alebo menej známu „právenku latnatú“. Obe bylinky sú silnými antivírusovými a možno ich kombinovať s „echinaceou“ a „kapucínkou“. K tomu vypite čerstvo vytlačenú pomarančovú šťavu, alebo šťavu z mrkvy, červenej repy a zázvoru, ktorá dodá telu výživu a posilní imunitu.
žena s rýmou
2) Teplá sprcha          Po tejto rannej procedúre, by mala nasledovať veľmi teplá sprcha, ktorá z tela uvoľní škodlivý hlien.

3) Raňajky      Dajte si vajíčka, ktoré dodajú telu bielkoviny pre boj s infekciou. Ak hlad nemáte, do jedla sa nenúťte. Pôst je totiž jednou z ciest, ako urýchliť uzdravenie tela. Ak to žalúdok dovolí, na záver raňajok rozžujte strúčik cesnaku.

4) Hydratujte Zvýšený príjem tekutín je dôležitý, najmä ak máte teplotu. Tekutiny pite čo najteplejšie. Uvarte koreň „kozinca“ a týmto vývarom prelejte bylinný čaj z „echinacey“, „bazy čiernej“ alebo „lipy“. Do čaju si pridajte citrón a zázvorovo-škoricový med

5) Polievka a prechádzka      Na obed si pripravte „Cury“ vývar s „wakame“, čo je výživný druh morských rias. Je vhodný hlavne pri kašli, kedy vykašliavate žltý alebo zelený hlien. Ak máte radšej slovenskú klasiku, potom si uvarte slepačí alebo kurací vývar. Po obede vyrazte na krátku, asi polhodinovú rýchlu prechádzku, pokiaľ ju zvládnete.

6) Spánok       Po prechádzke sa natiahnite a zatvorte oči na 30 až 40 minút a čerpajte ďalšiu potrebnú energiu.
bylinky na stole
7) Vitamíny    Vitamín D a zinok potláčajú symptómy prechladnutia, ako je bolenie hlavy alebo horúčka. Môžete doplniť aj vitamín C.

8) Nezabúdajte piť.    Urobte si čaj z čerstvého zázvoru v biokvalite, alebo bylinný čaj a pridajte zázvorovo-škoricový med.

9) Večera        Na večeru si dajte zeleninovú polievku z cukety, špenátu, žeruchy, cesnaku a cibule. Môžete pridať vajcia pre doplnenie bielkovín.

10) Horúca vaňa        Pred spánkom si dajte horúcu vaňu, kam nasypete dva hrnčeky „epsomské soli“ a pol hrnčeka „sódy bikarbóny“. Kúpeľ pôsobí proti stresu a bojuje s infekciou. Doba kúpeľa sa odporúča maximálne 30 minút a potom sa budete až dve hodiny potiť.

11) Spánok     Nemenej dôležitý je tiež kvalitný a dlhý spánok, ktorý pomáha telu bojovať s chorobou.
 


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup